
Open Box & Claims
Open Box
Heeft je bestelling nog geen haast en wil je verzendkosten besparen?
Kies dan voor een open box.
Hoe gaat dit in zijn werk?
- Je kiest de producten die je wilt bestellen
- Reken ze af hoe je gewend bent, maar selecteer bij 'Bereken Verzendkosten' de optie Ophalen
- Geef bij de opmerkingen, in de laatste stap bij het afrekenenen, aan dat je een open box wilt. Hierdoor betaal je geen verzendkosten en weet ik dat je bestelling in je open box gaat.
- Je kunt zoveel bestellingen doen op deze manier als je wilt. Voor een maximaal van 6 maanden.
- Ben je klaar om je producten te ontvangen, stuur een mail dat je je box wilt ontvangen. Of reken de laatste items die je wilt toevoegen af en zet bij de opmerkingen dat je de open box wilt ontvangen. Zo weet ik dat je je bestelling wilt ontvangen en wordt deze samen met de rest naar je toe verzonden!
Zijn de 6 maanden verstreken?
Dan wordt je box automatisch verzonden.
Is de totale kosten van je box onder de €85,-?
Dan wordt er nog een betaallinkje met de verzendkosten naar je toegestuurd. Zodra de betaling binnen is, wordt je box naar je opgestuurd.
Claims via TikTok of Instagram
CLAIMEN = NEMEN!!!
Claim alleen items die je echt wilt hebben en kan betalen.
Claims kunnen niet geretourneerd worden.
Het claimen van een item kan door te reageren in de comments met het bedrag of nummer van het item dat je wilt hebben.
Na het claimen van items krijg je een Box Nummer. Deze kan je binnen 24 uur via deze pagina afrekenen. Na deze 24 uur vervalt je claim en komen de onbetaalde geclaimde items weer beschikbaar op de webshop.
Ook hier geldt, wil je bestellingen opsparen? Dit kan met een Open Box

Story Sales & Claims afrekenen
Je krijgt een specifiek Boxnummer bij je Claims of je Naam staat vermeld bij jouw Open box.
Zo weet je welke voor jou is.